دانلود2
فناوری اطلاعات و مهندسی اینترنت

ورژن جدید نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت یک شتاب دهنده دانلود توانمند می باشد که با تقسیم هوشمندانه فایل پویا به چند قسمت و تکنولوژی دانلود چند تکه مطمئن فایل ها برای تسریع در عمل دانلود استفاده می شود. بر خلاف دیگر نرم افزار های شتاب دهنده و مدیریت دانلود که فایل ها را قبل از انجام دانلود به بخش های مختلف تقسیم می کنند، نرم افزار قدرتمند Internet Download Manager بخش های دانلود شده فایل ها را به صورت پویا در طول عمل دانلود پردازش می کند. IDM از اتصالات اینترنت در دسترس دوباره استفاده می کند تا نیازی به اتصالات اضافی نباشد و با قابلیت لاگین کردن در سایت ها امکان سرعت بیشتر و بهتر دانلود را فراهم می کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار دانلود منجر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Internet Download Manager Arash98.com

 

 

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.

 

ادامه نوشته نرم افزار اینترنت دانلود منیجر Internet Download Manager 5.18 Build 7 .



نرم افزار افزایش سرعت اینترنت و دانلود - Flash Speed200% v3.7

مشکل کم بودن سرعت اتصال به اینترنت خصوصا برای کاربرانی که از اتصال اینترنت بصورت خانگی معمولی یا همان Dial- up استفاده می نمایند، مسئله ای است که اکثر کاربران با آن مواجه می باشند و ممکن است نتوانند فایلهای مورد نظر خود را باسرعت مطلوب دریافت و یا از طریق اینترنت ارسال نمایند. نرم افزارهای متعددی وجود دارند که مدعی هستند می توانند سرعت اتصال به اینترنت شما و نیز سرعت دانلودهای شما را افزایش دهند، البته این بدین معنی نمی باشد که اگر به عنوان مثال پهنای باند شما ۵۶ Kbps باشد و بتوانید به عنوان مثال با سرعت حداکثر ۸ کیلوبایت در ثانیه فایلهای خود را دانلود نمایید این نرم افزار سرعت دانلود شما را مثلا ۲۴ Kbps نماید، این گونه نرم افزار ها درحقیقت با بهینه سازی شرایط و تنظیمات مودم و سیستم عامل و رجیستری شما باعث می شوند تا سرعت دانلود شما به حداکثر بازدهی ممکن با توجه به پهنای باند شما برسد، چرا که این تنظیمات بصورت پیش فرض برروی سیستم عامل و مودم شما بصورت بهینه تنظیم نشده اند و این نرم افزارها تنها با تنظیم بهینه آنها سرعت اینترنت شما را افزایش می دهند.
 


 

FlashSpeed 200% یکی از این دسته نرم افزارها می باشد که در حقیقت یک شتابدهنده اینترنت بوده که به شما کمک می نماید تا سرعت اتصال اینترنت خود را تا %۲۰۰ یا حتی بیشتر بهینه سازی و افزایش دهید. این برنامه برخی از تنظیمات ویندوز را برای ارائه کارایی و عملکرد بیشتر به شما تغییر می دهد و سرعت اتصال به اینترنت شما را تا ۲۰۰ درصد ویا حتی بیشتر که بستگی به سیستم شما خواهد داشت افزایش می دهد. این نرم افزار از انواع اتصال های اینترنت مانند Dial-Up, Lan, Cable, ADSL, HDSL, VDSL و PPPoEپشتیبانی و آنها را تا ۲۰۰ درصد بهینه می نماید و سرعت دانلود شما را افزایش می دهد. هم اکنون می توانید اين تم ويندوز را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Flash Speed200% v3.7

 

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.

 

ادامه نوشته نرم افزار افزایش سرعت اینترنت و دانلود - Flash Speed200% v3.
 


نرم افزار دانلود مستقیم از رپیدشیر Rapidshare Direct Download

Direct Download 1.04  نسخه جدید از نرم افزار مستقیم کننده لینکهای رپیدشیر می باشد.آیا شما از لینکهای رپیدشیر دانلود میکنید؟ آیا اکانت پریمیوم ندارید؟ آیا باید برای هر دانلود کلی وقت و زمان مصرف کنید؟ با کمک این نرم افزار دیگر نیازی به این کارها و صرف وقت نیست. کافیست لینک رپیدشیر را در برنامه Add کنید و مستقیم و با یک کلیک شروع به دانلود نمایید.از مزایای این نرم افزار امکان استفاده از Resume می باشد و هم چنین می توانید بدون فاصله زمانی بین دانلودهایتان از سرورهای قدرتمند رپیدشیر دانلود نمایید! این برنامه هدیه ای ارزشمند از سایت آرش98 برای استفاده کننده گان از اینترنت و دانلود کنندگان رپیدشیر می باشد. این نسخه ۲۰۱۰ بوده و همراه با کرک معتبر و ۱۰۰% تست شده جهت دانلود قرار داده شده است. هم اکنون می توانید این مجموعه فونت مذهبي را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Direct Download 1.04 Arash98.com

 

ادامه نوشته نرم افزار دانلود مستقیم از رپیدشیر Rapidshare Direct Download .


نرم افزار افزایش سرعت دانلود Fresh Download v8.36 Portable

امروزه انواع مختلفی از نرم افزارهای دانلود منیجر مورد استفاده ي کاربران اينترنت قرار می گیرد. یکی از این نرم افزارها که علاوه بر مدیریت دانلود سرعت دریافت را تا حدود زیادی بالا می برد Fresh Download نام دارد ، این نرم افزار قدرتمند که به سادگی می توان از آن استفاده نمود با انواع مرورگرها سازگاری داشته و قدرت دانلود را تقریبا از تمامی پروتوکل ها دارد. Fresh Download قدرتمند که با اکثر فرمت های رایج سازگاری دارد امکان دریافت همزمان چندين فايل را به کاربران نیز می دهد. این نرم افزار که با توجه به سرور دریافتی امکان Stop و Resume نیز به فایل های دریافتی می دهد قادر است تا با چند قسمت کردن دانلود ها سرعت را تا حدود زیادی افزایش دهد.
Fresh Download همچنین با انواع کانکشن ها نظیر (dial-up, cable, DSL / ADSL, satellite, T1) سازگاری داشته و با توجه به نوع کانکشن سرعت دریافت را افزایش می دهد. اين نرم افزار از ویندوز ۹۵ تا آخرین نسخه های ویندوز را پشتیبانی نموده و می توان به سادگی از آن بهره برد. هم اکنون می توانید این نرم افزار كاربردي اينترنت را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Fresh Download v8.36

 

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.

 

ادامه نوشته نرم افزار افزایش سرعت دانلود Fresh Download v8.36 Portable .


 

دانلود آسان فایلهای تورنت با نرم افزار uTorrent 1.8.5 RC3

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که رد پای بسیار کمی از خود برجای می گذارد. µTorrent بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.هم اکنون می توانید این نرم افزار دانلود را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

uTorrent 1.8.5 RC3 Arash98.com

ادامه نوشته دانلود آسان فایلهای تورنت با نرم افزار uTorrent 1.8.5 RC3 .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط فاضل رحمانی