دانلود
فناوری اطلاعات و مهندسی اینترنت

 

دانلود Google Chrome v22.0.1229.94 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

 

دانلود Google Chrome v22.0.1229.94 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
 

ادامه / دانلود
 
 
 
 
 

دانلود Mozilla Firefox v16.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

 

دانلود Mozilla Firefox v16.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.
 

ادامه / دانلود

دانلود Waterfox v15.0 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

 

دانلود Waterfox v15.0 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

ادامه / دانلود

دانلود Mozilla SeaMonkey v2.12 - نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا سیمانکی

دانلود Mozilla SeaMonkey v2.12 - نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا سیمانکی

مرورگر Mozilla SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. محیط مرورگر موزیلا سیمانکی بسیار کاربر پسند بوده و به صورت مدرن و با معماری کراس پلتفرم ارائه شده توسط پروژه موزیلا طراحی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و ... پشتیبانی می کند. از جمله امکانات محبوب این مرورگر می توان به باز کردن چندین تب، مسدود کردن تبلیغات، نوار موقعیت هوشمند، جستجو، ابزارهای توسعه وب نظیر دیباگر جاوا اسکریپت، پشتیبانی از افزونه، همگام سازی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کرد.  مجموعه نرم افزار اینترنتی آزاد و رایگان است که در امتداد پایان توسعه مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا عرضه می شود. این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است.

ادامه / دانلود

دانلود Opera v12.01 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

دانلود Opera v12.01 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.
 

ادامه / دانلود

دانلود Lunascape v6.6.7.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت سه موتوره

دانلود Lunascape v6.6.7.1 - نرم افزار مرورگر اینترنت سه موتوره

طراحان وب پس از اتمام پروژه ی خود بایستی وب سایت های طراحی شده را بر روی مرورگر های مختلف آزمایش کنند، و از آنجایی که مرورگر هایی که اغلب، کاربران از آن ها استفاده می کنند از سه موتور Trident (موتور مرورگر اینترنت اکسپلورر)، Gecko (موتور مرورگر فایرفاکس) و Webkit (موتور مرورگر های کروم و سافاری) استفاده می کنند، طراحان باید وب سایت طراحی شده خود را با هر سه موتور پردازشی گفته شده تست کنند. Lunascape نام نرم افزاری است که این امکان را در اختیار طراحان قرار خواهد داد.
Lunascape مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می کند. این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد و دیگر نیازی نیست بین مرورگرها سوییچ کنید. همچنین می توانید این مرورگر را با استفاده از افزونه های مورد نیاز خود تجهیز کرده و قدرتمندتر سازید (افزونه ها ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را به مرورگر شما اضافه می کنند).

ادامه / دانلود

دانلود Apple Safari v5.1.5 - نرم افزار مرورگر اینترنت سافاری مخصوص ویندوز

دانلود Apple Safari v5.1.5 - نرم افزار مرورگر اینترنت سافاری مخصوص ویندوز

بعد از جنگ بسیار داغ بین مایکروسافت و موزیلا ، اپل در کنفرانس (WWDC ۲۰۰۷) اعلام کرد که قصد دارد نسخه ایی از مرورگر مشهور Apple Safari را که مخصوص کامپیوتر های مکینتاش هست را برای ویندوز هم ارائه کند و به این ترتیب به جدال شرکت های تولید کنند مرورگر برای ویندوز وارد شود!
بنا به گفته ی "استیو جابز"  مرورگر Apple Safari از هر دو مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس سریعتر خواهد بود و جعبه جستجو گری از هر دو سایت یاهو و گوگل در آن قرار خواهد داشت. نسخه ی اولیه مرورگر Apple Safari برای ویندوز که به صورت Beta منتشر شد دارای مشکلات و نقایص امنیتی مختلفی بود که مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

ادامه / دانلود

دانلود Offline Explorer Enterprise v6.1.3718 - نرم افزار مشاهده ی آفلاین صفحات وب

دانلود Offline Explorer Enterprise v6.1.3718 - نرم افزار مشاهده ی آفلاین صفحات وب

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه عکس های Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایت های پشتیبانی شده، پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از  ویژگی های این نرم افزار است.
با استفاده از این برنامه می توانید صفحات وب و اف تی پی را دانلود کرده و بعدا از آنها استفاده کنید، آنها را بخوانید، ویرایش کنید و یا لینک های آن را دنبال کنید. این نرم افزار از تکنولوژی های مدرن اینترنت مانند فلش، اسکریپت ها و متون فعال (Active Content) پشتیبانی می کند. Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمائید، شما هنوز هم وب سایت تان را بر روی هارد دیسک دارید حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابه جا شوند فایل های شما دست نخورده باقی خواهد ماند.
 

ادامه / دانلود

دانلود Flock v2.6.1 - نرم افزار مرورگر وب فلاک با امکانات ویژه برای شبکه های اجتماعی

 

دانلود Flock v2.6.1 - نرم افزار مرورگر وب فلاک با امکانات ویژه برای شبکه های اجتماعی

با وجود تعدد مرورگر ها شاید کمتر کاربری باشد که نام Flock را شنیده باشد و یا حداقل از آن استفاده کند. با وجود مرورگرهایی نظیر Mozilla Firefox، Microsoft Internet Explorer، Opera و ... کمتر کاربری پیدا می شود که با Flock سروکار داشته باشد. شاید به این دلیل است که عموم کاربران هنوز این مرورگر را نمی شناسند و یا حداقل آشنایی زیادی با آن ندارند. Flock مرورگری است ساخته شده بر پایه Mozilla Firefox که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اما به دلایل مختلف استفاده از آن میان کاربران به محبوبیتی زیادی نرسیده است. Flock به کاربران اجازه مدیریتی بسیار کامل را بر روی رسانه ها و اطلاعات  موجود در سایت های نظیر MySpace, Facebook, Digg, Flickr, AOL Webmail, Yahoo! Mail, Gmail, YouTube, Pownce and Twitter را می دهد.

ادامه / دانلود

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط فاضل رحمانی